Meldpunt Ieder(in) opent 6 januari

Heb je een vraag over zorg of ondersteuning? Stuit je op problemen bij het aanvragen van voorzieningen voor thuis, op school of op het werk? Of heb je andere problemen die te maken hebben met je beperking? Vanaf 6 januari kun je met je vragen terecht bij het Meldpunt van Ieder(in).

Het meldpunt van Ieder(in) is vanaf 6 januari bereikbaar op

  • dinsdag van 9 – 12 uur en 13 – 16 uur
  • donderdag van 9 – 12 en 13 – 16 uur
  • en vrijdag van 9 -12 uur.

Het telefoonnummer is 085 – 400 70 22.
Je kunt het meldpunt ook mailen: meldpunt@iederin.nl

Verder op weg helpen

De medewerkers van het Meldpunt Ieder(in) kunnen je verder op weg helpen met je vraag of probleem. Ze zijn goed op de hoogte van de wet- en regelgeving. Ze weten goed welke rechten je hebt (en welke niet) en bij welke instantie je moet aankloppen. Ook kunnen ze je advies geven over het indienen van een bezwaar of een klacht.

Belangrijke signalen

Ieder(in) registreert alle vragen en problemen die bij het meldpunt binnenkomen. Ieder(in) doet dat volgens de regels van de privacywet (kan ook anoniem). Knelpunten en problemen die mensen in het dagelijks leven tegenkomen, zijn voor Ieder(in) belangrijke signalen. Deze signalen gebruiken zij anoniem in onze lobby. Je kunt het meldpunt daarom ook bellen als je alleen iets wilt melden.

DON is lid van Ieder(in)